fredag 20 februari 2009

Fredag 20 feb.



Dagen idag började med ett tandläkarbesök. Jag har nog världens roligaste tandläkare. Det är en fröjd o gå dit. Nåt som inte är lika kul är ju när fakturan kommer.....

Sedan ett besök hos brorsans dotter o hennes mysiga ungar. Fika! Akupunktur!

Sen ni bar det av till Karlstad. P. skulle till Smart Eyes o kolla synen. Jaha ja! Vad gör jag när vi kommer in där? Börjar prova glasögonbågar. Beställer nya också. Kul att ha o byta med. Dom är faktiskt billiga där, o bra service.
Sedan blir det Elgiganten o klagan på dålig service. Lämnar in min dator o får en lånedator som jag tror är från datorns begynnelse.......

Efter det återstår IKEA. Har varit där TRE fredagar på rad. Idag har jag ju med mej P. så besöket blir kortvarigt. Hyllor till tvättstugan, några små blommor. Korv o bröd....
Så bar det av för ett besök hos L. o lilla T. Fika med Delicatobollar där o sång o dans av lilla T. Som hoppar runt hela tiden.

Vidare in till Arvika. In till I. o lilla A. som åker till pappa på sportlov i morgon.
Slitna men nöjda gled vi ner i soffan o fåtöljen, när vi anlände till Nytomta. Då var klockan åtta.
Lånedatorn funkar!

Allt väl!
Vi hörs!

1 kommentar:

  1. Vilken service, med lånedator menar jag!
    IKEA Idag igen...
    Ha det gott, nu blir det sängen för min del :O)

    SvaraRadera