söndag 15 februari 2009

Söndag 15 feb.

Vaknade av en liten hand som rörde försiktigt vid min arm o en liten röst "mormor, mormor" Det var lilla A.
Vi klev upp o fixa frukost.
Sen plötsligt stod jag i tvättstugan med P. o röjde där. Grovingång o förvaring, inte så lyckat. Men nu är det superfint!!!!! Tackar I-K-E-A för alla boxar att förvara saker i. Ska dit snart igen o köpa hylla, så får vi plats med mycket mer saker. (Från IKEA naturligtvis)


Gick ut o åkte lite kälke o snowracer med P o A. Inte riktigt lika fint väder idag. Småsurt o lite moln o ca 10 gr. kallt

Middag: Lasagnette. Enkelt o gott.

På eftermiddan hade jag en överraskning tll A. Vi gick på bio o såg Bolt. Bra, lite smårolig, Men lång. Nästan två timmar. Lilla A frågade ett par gånger: Mormor sover du? Kan inte förstå vart hon fick det ifrån! Hoppas att jag bara snarkar i mitt hem!

Här är attribut som hör till
ett biobesök.

Fastän det faktiskt inte är lördag.





Ha de bra!
Vi hörs som vanligt!



1 kommentar: