söndag 22 februari 2009

Söndag kväll 22 feb.


Ja nu har jag varit o gjort det som är mumma för kropp o själ. Sjungit! Gunnarskogs egen kvinnokör, Di järva! Ja vi heter så. Idag kom en tjej från Arvika o ville pröva att sjunga med oss. Hon tyckte att "vibbarna" var goda så hon skulle komma tillbaka o fortsätta öva med oss. Det tyckte vi var roligt allihopa.
Skulle väl va lite skojsig o sätta in en bild på noter. Kunde för mitt liv inte vända bilden rätt, så den fick ligga som den låg!




Väl hemma sätter jag mej vid min dator. Ser samtidigt på tv:n. Där avslöjas trolleritrick. Guuuuud va simpelt. Blir nästan för....ad på att det är så enkelt. Är vi så lättlurade?

Nu blir det till att ta sej en kvällsmacka!

Sängen väntar också, för imorgon blir det opp o hoppa. P. har ordnat fesketävling!!!

Mer om det får ni info om då!!!


Ha de gött!

Vi hörs!

1 kommentar:

  1. Kul med sången! Jag skulle också.... Men det är lika bra att inse, jag hinner inte.... Och luften tar liksom slut, kan det bero på rökningen???
    Ha det kul på fesketävlingen!

    SvaraRadera