tisdag 10 februari 2009








Tisdag 10 feb.

Oh vad det är gött o sitta i pyamas

nyduschad, när klockan endast visar

halv åtta. Det är lite slitsamt när jag

kommer från Norge o har behandlat 15 personer.

Men jag lider inte, för det är verkligen ett jobb som jag längtar till när jag inte är där.

Nu stamper det på trappa. Det är göbben som sparker av sej snön. Han har varit hos en granne o pratat av sej en timme.




Tog en espresso gjorde jag när jag satte mej.

Det är faktiskt riktigt gott det ibland




Tänk jag som älskar teknik. Men det ska funka,
annars blir jag ledsen o trött.
Min mobil går inte att ringa med.
Pling plong låter den o så händer inget mer.......



Idag har det varit lite kurigt o lite snö i luften.
Jag skriver lite om väder o vind.
Kan va trevligt o veta om en vecka när minnet har svikit.



P. sitter o planerar resa till Götet.
Han ska in på på operation nämligen.

P. det är göbben det.









































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar