tisdag 24 februari 2009

Tisdag 24 feb.

Denna dagen började som en helt vanlig arbetsdag. Klev upp, fixade till mej i badrummet( i fejset o svejsen så klart) ,åt gröt. Sen bar det iväg utomlands. Javisst, inte alla som jobbar i ett annat land!!!!

Väl framme tog jag en kaffe o gick till min norska väninna B.! K. anlände lite senare. Vi satt o prata lite innan jag skulle börja mitt älskade jobb.

Dagen gick o så var det dags att återvända till mitt hemland (Sverige, men det visste ni ju redan).

Där hemma väntade M. Hon skulle få en akupunkturbehandling (jisses vicket långt ord).

Fettisdan som det ju var så blev det semla igen. En styck semla 500 kalorier!!!!!

Gött ä dä iaf.

Nu kommer ett spännande inlägg. Jag testar "städgrejer". Penslade på ett medel i ugnen. Oh!!! Så ren tror jag inte att den var ens när den var ny. (Joke)!
Såååå rent!!!!!
Såååå enkelt!!!!!

Märket på "varorna" ser ni här ovanför. Jag har tänkt att jag kanske ska börja sälja produkterna (där fann jag rätta ordet). Mycket bra är dom iaf. Ska testa fler av dom en annan dag. Finns många nyheter.
Vad tror ni om detta? Spännande tycker jag. (Ni handlar väl av mej då?)
Känns som en dusch vore toppen nu!
Ha det gött idag också!
Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar