onsdag 11 mars 2009

Onsdag 11 mars
Sen kväll igen......
När jag kom hem idag hade brevbäraren varit här o knackat på. Paketet med spikmattorna hade kommit. Eftersom ingen var hemma så låg det en lapp framför dörren. Göbben lova att hämta mitt paket i morgon.. Yipeeeeee! Jag har fått åtta beställningar idag! Det får bli ny beställning, för denna matta säljer sej själv när fler har provat den.
Den gör gött i kroppen vill jag lova!

P. min göbbe kom hem från Göteborg idag. Läkaren hade bränt honom på axeln. Det var det som gjorde mest ont!!!!!!

Jag har letat efter mitt pass också. Nej då, jag ska inte ut o resa, men jag ska nog öppna ett konto i Norge. Norskt personnummer har jag redan, men var är mitt pass?????

Kan inte fatta vart det har smugit iväg o gömt sej. Orkar inte leka kurragömma mer i kväll.

Tänk att jag ska till Kongsvinger imorgon också o jobba. Tre dagar denna vecka Helt kanonbra känsla!!!
Nu är det nog dags att putsa emaljen igen.

Det verkar som om jag har ett väldigt tråkigt liv. Är inte mycket till läsning här inte. Men ni får inte veta allt som jag gör Hihihihi!!!!!
Lär inte bli så mycket i morgon heller. Men det får vi se då. Kanske det blir en jättespännande dag.

Natti natti!
Vi hörs!

2 kommentarer:

  1. Säljer du spikmattor?
    Har du provat rengöringsmedlet på Toan än då?
    Här har vi murdamm i hela (nästan) huset

    SvaraRadera
  2. Ja det gör jag Sålde 10 st idag på jobbet.
    Jajemen toan blev SKITbra! Det är inte roligt(murdamm alltså) det vet jag

    SvaraRadera