onsdag 4 mars 2009

Onsdag 4 mars.

Dagen idag ingen vanlig dag!

Åkte iväg till jobbet som vanligt i morse. Väglaget var ju absolut inte det bästa som jag upplevt. Men jag tog mej fram iaf.

På lunchen satt jag hos B. Åt lite mat. Då kommer en kille som har svåra bröstsmärtor. Han är alldeles blek o kallsvettig. Vi ringde ambulans som kom o hämtade honom. Alldeles för ung för sån smärta. Yngre än tösa mi. Jag satt hos honom tills ambulansen kom.

Mitt arbete blev lite senarelagt. Men vad gör det? Tänker på J, hans fru o lilla dotter hela dagen.

På hemvägen köpte jag det som jag glömde igår. Nämligen:



Just de' BAPPELSINER 5 kg. Gött o frossa i........

Nu ska jag ladda inför morrondagen. Nämligen ledig da.

Ha en bra kväll.

Sköt om er! Vi vet aldrig vad som händer.

Vi hörs!


1 kommentar:

  1. Bappelsiner är ju inte fel, om man äter frukt vill säga :O)
    Tråkigt med killen som blev sjuk, men jag hade nog varit trygg med ditt sällskap i väntan på ambulans, så det var han nog, du gjorde en god och bra gärning!
    Ha det gott!
    Kram Kram!

    SvaraRadera