söndag 15 mars 2009




Söndag kväll!
Känns hon igen?

Ja visst, det är Gladys del Pilar. Jag har haft möjligheten att få sjunga i en stoooor gospelkör i Domkyrkan Karlstad tillsammans med henne. Ja, hon var ju solist så klart. Det var så häftigt så jag ryser än, när jag tänker på det.

Vi övade från fredag kväll till konserten på lördag kväll. Så kul. Vi var 289 personer i kören. Fredag natt tillbringade fyra av oss natten hos min bror. Drack lite vin o satt o pratade. Urtrevligt!!!!

Det här killen som kompade! Tänk att kunna spela allt!

Upp o iväg på lördag morgon. Sjunga, sjunga, sjunga!!!!!!

Fika! Sång, sång, sång. Lunch! Sång, sång, sång! Fika!

KONSERT!!!!!

Domkyrkan var full med folk. Det blev ganska varmt! Sen åkte vi hem till vår hembygd.

Slitna, lite hesa men jättenöjda med denna helg, ser vi fram emot gospelhelgen nästa år.

Söndag åkte vi till Charlottenberg till min svärmor som fyller år idag. Vi åt en god middag. Sen när vi kom hem så kom lilla A. o lilla T. Dom ska sova här inatt.

Jag är trött nu efter helgen. Så vi säger go' natt!

Vi hörs!!!

1 kommentar:

  1. Det är en häftig känsla, med så stor kör och i domkyrkan, jag var med för så där 8 år sedan, på nåt liknande.
    Magiskt!

    SvaraRadera