onsdag 25 mars 2009

Tisdag o onsdag 24 o 25 mars.

Igår åkte jag in på köpcentret o fick nässpray o Ipren. Sen gick jag en runda.
Fann inget mer som jag behövde. Ringde gôbben. Får då veta att vi har besök från Stockholm. Hann precis in på Källmans o fick semlor Mmmmm......
Drog iväg mot hemmet.

Oooops!!!! Två vita älgar o två grå vid vägkanten. Typiskt ingen kamera. Min mobilkamera är ingen hit, men jag tog några usla bilder ändå. Jag har inte sett så många älgar på en gång på flera år.
Dom vita är inte fina. Den ena hade ett brunt öra. Väl hemma så hade en tjurkalv sett dagens ljus. Likaså grannens "lilla" grabb. Inte så värst liten heller....

Idag när jag for hem hände det inget spännande. Jag handlade lite på Euro Cash. Mycket fin butik. Trevlig personal!

Nu ska jag ligga på spikmatta o se på TV:n. Hoppas att tryne öppnar sej också. Det är lite slitigt o inte orka andas ordentligt.

Undrar om Färjestad kan hålla nollan en match till. Spörs ikväll det.

Nu ska jag lägga en beställning på spikmattor. Tredje beställningen på två veckor. Bra va!!!!

Ha de gött!
Vi hörs!

1 kommentar:

  1. De verkar gå som smör i solsken, de där mattorna :O) Synd inte de tar bort skitsjuka, för då hade jag legat hela dagen...
    Sjuk jag, men uppe, orkar inte ligga för huvudvärk då... Men snart kan jag krypa till kojs... Fryser som en hund...
    Hoppas näsan släpper på snöringa!

    SvaraRadera