lördag 18 april 2009

Lördag kväll

Vilken häääääärlig dag det har varit idag. Låg länge o lyssnade på radio i morse. Det blir aldrig slutsiffra 39 på Ring så spelar vi =(. Men vad gör det? Idag kom min I. o fixa lite med sin bil. Hon bytte luftfilter alldeles själv. Duktig tjej! Eller flink veslejente, som dom säger i nabolandet Norge.

När bilen var iordning så blev det.......

.......just de' Bullbak! Minns inte när jag bakade bullar sist. Jag hade ju god hjälp av tösabiten I. :O)

När vi höll på som bäst så kom storjänta m. familj på besök.

Det blev fika med nybakade bullar. Gôtt!

I. ordnade med mat också, men ingen hann äta här så jag skickade med dom maten hem så får de äta när de vill.

Själva åt vi vid halv åtta på kvällen. Jag hade då haft ett akutbesök här med huvud-o -nackvärk. Det blev akupunktur o massage o lite "knäck" på nacken.

Imorgon ska jag ha demonstration på rengöringsprodukterna, men vet inte hur många som kommer. Det har tyvärr kommit många återbud. Lite trist tycker jag.

Ni får veta mer om demon imorgon kväll! Inte demoner då utan demonstrationen Hehe!

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Gôbben ser på en film om terrorister eller nåt o det gillar inte jag. Punkt slut!

Lägger mej nog på spikmatta o lyssnar på radio. Det är så himla gôtt.

Nu får ni ha en fortsatt trevlig kväll. (hurpass trevlig den har varit vet ju förstås inte jag men jag hoppas ju det)

Vi hörs!

2 kommentarer:

  1. Bullar....Min favvofika! Men ack så förbjudet när man äter som mig :(
    Jag ska också lägga mig på mattan... Har difust ont i ljumskar och ryggslut, mens troligtvis, men det kan ju lindra lite :O)
    Ha det gött!

    SvaraRadera
  2. Spara en bulle till mig är du snäll. Gör väl inget om den ligger i frysen i ett halvår och väntar på att ätas upp. Kram på dig

    SvaraRadera