måndag 20 april 2009

Måndag eftermiddag
Idag kom det glasögonbågar med posten. Va kul de ska bli med slipade solglasögon, för det är just det som jag ska beställa.
Jag valde mellan de här sex paren, som jag hade sett ut på nätet.

Det var inte så svårt att välja faktiskt. Jag fick god hjälp av en tjej som var här på behandling idag. Både hon o jag tyckte att de här..........

.....skulle passa bäst som solglasögon. Det tror jag blir bra. Dom ser ut att va ljusbåa, men de är vita o svarta.

Sen går det spikmattor som smör i solsken. Jätteroligt att få va med om att hjälpa människor till självhjälp. Tack till L. på" molnfabriken" som också drar sitt strå till stacken. Kommer en leverans så snart jag får hem, dom är beställda iaf.

Jag trivs verkligen med livet nu, konsulent o allt. Hihihi!

Kanske en go' varm dusch skulle sitta bra nu, sen ett varv på matta innan gôbben kommer hem. Han är ju flitig o tränar han.

Jag har ju turen som ni vet att ha ett jobb som jag älskar. I morgon får jag åka o träffa trevliga människor i Norge. Längtar!!!

Nu blir det till att sätta fart. Det är ett bra program sent i kväll, med Lasse Bengtsson, som heter Misstänkt. Det börjar inte förrän klockan 22.40. Jag får se om jag är vaken då.

Ha de gött!

Vi hörs!

2 kommentarer:

  1. Jag tycker du gör ett gott val av glasögon. Men är det inte onödigt att bli så otroligt vacker.
    Angående spikmattan då så ligger vi ofta på den eftersom vi redan köpt en det var ett bra tag sen faktiskt. Störtskönt. Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Kanonsnygga solglasögon :O)
    Det blev napp på annonsen du, vi får se om fler hör av sig i morrn :O)
    Kul att ge fler möjligheten att få prova en underbar matta!

    SvaraRadera