onsdag 22 april 2009

Onsdag kväll

Efter jobbet idag åkte jag till banken i Kongsvinger o satte in pengar. Ja visst satte in pengar, det gör man inte så ofta. Men se jag säljer ju som bekant en vass, nej menar en viss sorts matta. Då blir det ju lite kontanter som jag inte vill dra omkring på.

Åkte till Mix (tror jag det heter) o köpte en fullkornsbaguette med kyckling, majs, lök o mellanstark sås på. Helt nygjord, o dom är så goda. Satt där o titta på folk som tankade, drack kaffe o åt min baguette Faktiskt avkopplande!!!

Drog sen iväg till mitt hemland Sverige, för att där köpa mat på EuroCash som jag tycker är en bra butik.

På vägen hem stannade jag till i Gröttvål. Fick där kaffe o jordgubbspaj med vaniljsås. De' ni! ;O)
Snäll som jag är så la jag värdinnan på en spikmatta, som tack för kaffet :O)
Det slutade med att en styck matta stannade kvar hos henne.
Lite behandling på axeln hann vi också med. Det var så kul o sitta o skoja o prata. Det var verkligen längesen vi träffades.

Ringde till L. på hemvägen. Hon var så pigg. Lurar på att det snart kommer en liten prins. Väntar! Längtar!
Nu har han, gôbben lagt beslag på mattan så jag får väl vänta på min tur!

L. på "molnfabriken" säljer mattor så det står härliga till!!!!! Gôtt de'!!!!

Dags för lite plock här hemma nu.

Vi hörs!

1 kommentar:

  1. Ja sjutton, folk ä som galna, de pratar med Stora o om det också, så det kanske blir fler än 12 :O)
    Isf hör jag av mig :O)
    Kram kram, och snart så kommer han! <3

    SvaraRadera