fredag 8 maj 2009

Fredag förmiddag

Det känns som jag är världens lataste person. Iaf. när jag är hemma. Sitter här o dricker kaffe efter grötfrukosten o bara jäser.
Kollar bloggar o Fb. Det är trevligt det! Jag ska väl dra mej in i duschen för att sen åka till Arvika.

Nåt som är jobbsamt så är det blåsväder. Annars tycker jag, att det inte är nån ide, att slösa energi på nåt som jag inte kan göra nåt åt! Kloka ord va?

Väntar på lördagen också, Helmia o han lelle Magnus som ska dit o visa hur stark han är. Kanska ska satsa på att bjuda upp till dans. Vad tror du om det J.D.? ;O)

Behöver göra färdigt lille V:s kanin också. Längtar att få snosa o bara titta på honom. Tur att det finns bilder att se på dom små barnbarna. Förresten så har A. sin första examen i år. Undrar om man får komma o titta. Finklädda barn som går på sommarlov, det är nåt visst med det.

Ha en go fredag!
Vi hörs!

1 kommentar:

  1. Snälla Ewa gör det, bjud upp på en bugg... Jä står mä kamra o bare tar o tar kort iså fall...JD

    SvaraRadera