lördag 16 maj 2009

Lördag kväll

En underbar dag med barnbarn o dotter.
Pyssel med T. o mormor.




Lille V. (3 veckor idag) myser på köksbordet



Vi gjorde en kanongod rabarberpaj också. Den avnjöt vi som efterrätt med vaniljsås.
MUMS! FILIBABA!





Vi var ute o blåste såpbubblor. Det var jättekallt! Brrrrr......
När T. sen tar sej en kvällsmacka innan hemfärd så..........


















.......så tar sej lillebror en tupplur i vagnen








Nu sitter jag o tar igen mej o känner hungern smyga sej på i tystnaden......
.....ja det är tyst för jag är ensam hemma. P. är på väg hem från Stockholm.
Ska nog värma mej en skinkpaj tror jag sen blir det Melodifestivalen.
Ha en urtrevlig kväll!
Vi hörs!




























3 kommentarer:

  1. Di ä allt goa di barna!
    Det sticker i benen på mig, under knäna och ner, varför.... Ont i knävecket nr jag tar i det också, och sen kramper de, har fru massören nån bra diagnos?

    SvaraRadera
  2. Kan va möe dä. Brist på magnesium, nervpåverkan, muskelpåverkan,blockerade energibanor. För dåligt vätskeintag m.m.

    SvaraRadera
  3. Åh va goooe de är barnbarna dina...

    SvaraRadera