onsdag 6 maj 2009

Onsdag kväll

Efter jobbet idag körde jag in bilen i tvätthallen, fick en stol o satt i solväggen medan min bil blev tvättad både på insidan o utsidan :O) Fint va'?
Åkte sen till en butik som heter Bunnpris o köpte karrékotletter o sommarkotletter för 29 kr/kilo. Billigt o gott att grilla. Detta är nu i Kongsvinger ska ni veta.

Sen bar det iväg till Charlottenberg för att köpa en 20-årspresent till P. Där träffade jag A., en kurskamrat. Vi var inne på B-Young o där köpte jag två tunikor, en cerise o en turkos. Fina! Sen tog vi en kaffe, gick så o köpte lite bröd o pålägg. Vi skrattade o hade verkligen trevligt.
Hittade en fin T-shirt till P.Cubus.

Nöjd o glad kom jag hem efter åtta, så nog blev det en lång men ännu en trevlig dag.

Måste berätta vad som hände mej igår. Jag var trött o lite tung i huvudet på eftermiddan. När jag kom hem o körde in i carporten så "pang" där somnade jag. Tur att jag stannade så inte bilen for ut genom väggen o ut i kohagen :O) Vaknade av att jag fick ett sms från I.
Sen ringde gôbben o undra vad jag gjorde. Jo, jag sitter i carporten o sover!!!!
Tur också att jag inte somnat o kört åt skogen!!!

Så nu ska jag ta spikmattan o gå och sova så jag inte blir lika trött i morgon. Det kan tydligen hända mycket konstiga saker om man är för trött :O)

Så nu får ni ha en god natt!

Vi hörs!






2 kommentarer:

  1. Oj, oj, oj, då var du trött :/
    Tur som sagt att du inte somnade när du körde ute på vägarna :O)

    SvaraRadera
  2. Men gud nu blir jag allt bekymrad, man har ju hört förut att folk har kört av vägen pga att de somnat, var rädd om dig gumman. Kommer du snart och hälsar på förresten? Kram på dig

    SvaraRadera