onsdag 13 maj 2009

Onsdag kväll

Hejsan alla mina vänner!
Det har varit en intensiv dag idag. Först jobb i No.

Sen åkte jag till en butik på Magnor som heter Bra Kjöp Jo, det stavas så på norska men jag har inget norskt ö så det fick bli ett ö i stället.
Där köpte jag 2 engångsladdare till mobilen (20kr) 2 mjukmjuka ankor (15kr) byxor till tjejerna (20kr) Jättefina! Små tvålar (1kr) en vas till höga rosor (15kr) men de svarta skorna som jag tänkte köpa var tyvärr slut i min storlek :O(
Den butiken får nog fler besök av mej . Det fanns allt mellan himmel o jord.

När jag kom til Ch-berg tänkte jag byta lampor på bilen men jag besökte svärmor. Hon köpte en spikmatta av mej. :O)
Då ringde min granne Fru G. o påminde mej om bönemötet idag.....
Hjälp ,nu blev det fart på käringa.

Hem o byta tröja o hämta våra sparpengar o iväg till Kuel. Där bjöds vi på rabarberpaj o gaffelkakor som dottern i huset hade gjort. Jättegott!
Dottern i huset är nyss fyllda 8 år.
Vi planerade in en kväll för att gå ut o äta. Mysigt det ska bli.
Vi ska också försöka komma till Ladies Night i Karlstad. I år är min stoooora idol Magnus Samuelsson med. Det är nästan ett måste att se.

Ringde en kille som hade ont i ryggen. Han fick ju komma o få hjälp. Jag var klar med honom klockan 21. Sen har jag suttit här vid datorn. Nu ska jag ta mej nåt varmt att dricka.

På TV:n är det nån bimbo som ska operera brösten för hon har såååå dåligt självförtroende!!!!!?????
Vart ska detta sluta. Ser ut som magra fågelskrämmor med bröst som vattenmeloner.
Undrar om de nånsin ska begripa att självförtroende är nåt abstrakt!!!
Nu ska jag inte skriva mer.

Go'natt! Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar