söndag 10 maj 2009

Söndag kväll

Idag gick min första proWIN-demo av stapeln. Åkte tidigt så jag kunde förbereda allt så bra som möjligt. Jag skulle ju till dotra så jag kunde komma när jag ville.
Här har jag dukat upp bordet med alla produkter som jag har.....



.......o här är två av gästerna in action i badrummet........

De som ville fick pröva produkterna live så att säga.

Det verkade som om de gillade grejerna iaf. för jag sålde väldigt bra!!!!!:O)

P. var med småtjejerna på tivoli. Det var kallt men dom hade säkert kul ändå. Lille V. stannade inne hos oss han. Go' som han är o snosa på. Han sover gott trots skrik o skratt från storasyster o kusinen.

Jag är nu trött efter en fin dag i Arvika.

Ni får ha en god natt på er.

Vi hörs!

1 kommentar:

  1. Åhh, det är ett provinn party man ska ha för att få badrummet, och kanske hela huset städat :O)
    Kan man ha ett varje fredag tror du?

    Ha det gott!

    SvaraRadera