tisdag 19 maj 2009

Tisdag kväll

Anländer mitt hem halv åtta (sent), efter en tur på centret i Charlottenberg. Köpte fler badlakan,duschdraperi, påslakan.


R. ringde mej när jag var som mest inne i shoppingen, o vi bokade oss på Galabankett på Cirkus i Stockholm.
Inbjudan ser ni här ovan eller syns den dåligt?
Det är för oss som jobbar med Shaktimattan. Ska bli så kul. Dels att få se artister o äta god mat. Träffa söstra mi R., ska bli så häftigt. Hon har en så härlig humor.


Jag ska till Varberg också under pingst. Då får jag träffa kollegorna som jobbar med proWIN! Ska bli festligt det också.


Nu vet jag inte om jag ska duscha eller vad jag ska göra... Förslag?

Nej da skoja bara... Jag tar nog duschen.
Ska ju till Norge imorgon igen, så jag behöver sova. Jag tar spikmattan sen o går till sänga o sôver.


Nu är jag frustrerad. Varorna som jag beställt från proWIN är ute o åker nånstans. De åkte förbi här i eftermiddag, men de blev inte avsläppta. Jag ringde o var förbannad på en telefonsvarare, så nu törs de väl inte komma hit med min beställning.

Rent ut sagt j...a Schenker, som inte gör annat än krånglar. De var på vår butik o frågade vart jag bodde??????
Nu får jag resa mej ur fåtöljen.
Ewa säger: Natti natti
Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar