fredag 12 juni 2009

Fredag morgon
God morgon!!

Igår var jag hos kiropraktorn i Kongsvinger igen. Han skrev en remiss till röntgen åt mej, han vill se hur det ser ut bland mina ländryggskotor!!!
I Norge kan kiropraktorerna skriva remiss på sånt. Han trodde att jag ska få den redan nästa vecka. Skillnad mot i Sverige där jag säkert får vänta i 6 mån-ett år.

Lille V. ska också dit nästa måndag. Spännande!!!

Efter detta besök gick jag ner på Kongscentret o pratade med min norska väninna B. Hon skulle göra slingor. Blev dom bra?

Sen gick färden till Börrud där jag skulle ha en demo med mina proWIN-produkter.
Det gick jättebra. Mycket godkänd försäljning. Tack M. för att jag fick komma till dej. Det var så trevligt.
Hoppas att du blir nöjd med gåvorna du får.

Jag kom hem därifrån kl. 23.30. Då gjorde jag beställningen på varorna jag sålde. Hoppas att dom kommer snabbt så att T. får med sej sina varor, innan hon går ut till sjöss igen. Jag stupade i säng kl. halv två. Då var det skönt att ha min vän spikmattan, som väntade i sänghalmen.

Vaknade i morse en timme före klockan skulle ringa. Resfeber? Vi åker ju till Stockholm i morgon :O)

Idag ska vi få gå på skolavslutning. Det är lilla A:s första examen. Kunde gärna ha fått vara lite varmare, men det är inget att göra åt. Det blir trevligt ändå.

Jag kommer inte att skriva på bloggen förrän i nästa vecka. Då kommer bilder också, från vårt Stockholmsbesök.
Så nu får ni ha en fin helg!
Vi hörs!


1 kommentar:

  1. Blir kanonbra med mattorna, sätter in penagr för de och de jag levererat denna vecka, nästa vecka, när jag fått iväg de sista :O)
    Sen har jag semester, då blir det stiltje på mattfronten :O)

    Ha det bra i stockholmo!

    SvaraRadera