onsdag 10 juni 2009

Onsdag kväll
Igår gjorde jag o K. ett studiebesök på Frisk Fokus i Kongsvinger. Kul o träffa dom som jobbar där. Vid lunch såldes lotter på en vinflaska. Jag tog två stycken o vann.....

.....den här. Sällan att nån för vin över gränsen från Norge. Tvärsom i vanliga fall. Den passar bra att inmundiga före galabanketten på lördag. Dotter I. ska följa med. Jättekul!!!!

Jag blev knäckt i ryggen o nacken också av kiropraktorn på Frisk fokus. Ska tillbaka till honom i morgon. Efter det ska jag till M. o ha en demo med proWIN. Spännande!!

Nu har jag en behandling till att göra denna vecka. Sen är det helg.

Skolavslutning för lilla A. på fredag. Vi får komma o se, första skolavslutningen.

Nu ska jag borsta tanden o lägga mej.

Ha de gött!

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar