torsdag 4 juni 2009

Torsdag
HEJ HEJ HEJ!

Nu har jag fått ordning på ny telefon (den gamla kraschades i helgen) o min E-post.


Här kommer bilder från min tripp till Falkenberg.



Jag gick från I. till tåget. Fann att Arvika stadspark hade underbara blommor.












På tåget med C.
















I denna lilla fina stuga bodde vi, på Skrea strand.










Skrea strand var som att komma till södern. Vit mjuk sand

Helt fantastiskt!!!!











Hos värdparet bjöds vi på dessa goa grillspett o en matig sallad som bestod av sallad, tärnade rödbetor o chèvreost. Mums!!!!





Nej vi var inte i Italien men så här såg citroner o apelsiner ut i all sin prakt. Hemma hos värdparet.


På lördag morgon hade vi konsulenter för proWIN möte i Varberg. Där bjöds vi på frukost. Gott bröd. Frukt med grekisk youghurt. The. Gud va det var gott. På bilden ses kvinnan som tog proWin till Sverige.







Fler deltagare på mötet. Konsulenter m.a.o.







Till frukost bjöds också denna utsikt över havet.








Nu var det så att härifrån gick vårt tåg hem. Säg den trivsamhet som varar för evigt!!!


Tågbyte i Göteborg med lasagne o en stor stark!!!









Hemma igen. På söndag "slängde" jag upp ett litet staket utanför min kuvös. Tycker att det blev fint!
Nu ska jag äta
Ha de bra!
Vi hörs!
(Vet ej men tyckte att mitt inlägg såg konstigt ut )

1 kommentar:

  1. De va allt tur att du är på banan igen :O) Har saknat dig!
    Tar du dig en sväng till Ingesund ikväll eller? Vore roligt att ses!
    Ha det!

    SvaraRadera