tisdag 29 september 2009

En helt vanlig dag

Ja idag har det inte hänt något särskilt. Lika bra är ju det.
Jag har varit i Kongsvinger på jobb.

Det blev nya gardiner på mitt nya rum där. Jättefint!!!!
Ska försöka få in bilder i morgon därifrån :O) Hade ingen kamera med mej idag.

In på köpcentret för att köpa en ny kajalpenna, (istället för den som jag naturligtvis har slarvat bort)

Tänkte att jag skulle köpa snabbkaffe till jobbet också. Det var jättedyrt! 350 kronor.
Nåja, det blev ju en del annat också, som vanligt.

Hem o hoppa in i duschen, pyamas på för att sen ta mej en kopp the o goooood macka. Pålägg: Olivmortadella o vitlökssalami (kromosomskivor) Verkligen gott på Odenbröd .
Det blir en tidig kväll ikväll. Först ska kolla jag några andra bloggar.

Ha de bra!
Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar