söndag 20 september 2009

Ladies Night

Ja igår var det äntligen dags. Dagen började med en akutbehandling. Sen kom ett sms att min köksmöbel hade kommit Då fick vi ju sno oss ner till Arvika för att hämta den.
Hem o duscha o försöka att göra sej fin.
Kl. kvart i tre åkte jag iväg för att hämta "brudarna" Vi drog iväg mot Karlstad..........
Hittade till lägenheten som vi fick låna. Vilken kanonfin lägenhet. Smakfullt inredd av en studerande kille. Tack J. för lånet.
I-B bjöd oss på en San Fransisco när vi kom fram




Vi satt på en inglasad balkong. Vi skålade i varsitt glas bubbel också



Vi tog en taxi till Löfbergs lila arena.
KARAOKE-taxi. Chauffören frågade om vi ville sjunga. Nej tack. Då sjöng han för oss. Gud bevare mej. Men det var kul. Vi fick skratta iaf.

När vi kom in i foajen. Vem kom där? Jo.....

.

Tant Ewa fick en bild på Matte (snickare)





När vi blev visade till bordet, fick vi veta att vi skulle få sitta längst fram. JUBEL!
När väl maten kom in så var iaf jag glad att jag hade glasögonen på mej annars hade jag väl inte sett den :O) Det var inte mycket på fatet vill jag påstå. Men gott var det. Lite efterrätt o kaffe fick vi i oss också.

Här kommer några bilder från showen som var SUPERBRA!
Bilderna är dåliga. Det var för mörkt. Men håll till godo

Här är Magnus Samuelsson





Andreas Johnsson som Babe i Dirty Dancing


Jämställdhet i bastun KUUUUL!



En supersöt charmknutte till gitarrist. Patrik är hans namn




Kvällen var alltså hellyckad med glada skämt o fina sångnummer. Inte en lugn minut under hela showen.
Nöjda o glada tog vi en taxi (utan karaoke) tillbaka till lägenheten. Där sov vi gott!
Vi hörs!

2 kommentarer:

  1. Lovely! Ser ut att ha haft jätteskoj :O)

    SvaraRadera
  2. Trillade in via Google Blogg-sök :)

    Jag har också lite foton från Ladies Night om du vill se :)

    http://spindeltjejen.wordpress.com/2009/09/27/ladies-night-karlstad-19-september-2oo9/

    SvaraRadera