söndag 18 oktober 2009

Söndagspys

Ja nu sitter jag här o pyser. Borde väl vara ute o promenera.........
Det är ju fint väder då. Men det får bli senare det.

Igår var jag hos mina yngsta barnbarn. Lekte Följa John. Har ni gjort det efter en pigg fyraåring?
Det är ett riktigt träningspass minsann iaf konditionspass. Sen var det till att springa med en drake också. T. har ju hur mycket energi som helst hon.

Lille V. snart 6 månader o 9,5 kg är ju görgo.
Han sitter en stund alldeles själv godingen.

L. bjöd på köttgryta m. gräddsås, potatis, kladdkaka m. grädde, glass. Efter den matfrossan borde jag gå flera varv runt sjön idag. Men se det tänker jag inte göra. Lite måttlig får man väl vara.

Glömde naturligtvis kameran igår, så inga bilder idag heller.

Ska nu ta o läsa några bloggar!

Ha en riktigt fin söndag!
Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar