måndag 5 oktober 2009

Varberg

Hej igen!
Igår var jag borta hela dagen. Vi var fyra stycken härifrån som åkte till Varberg. Hemma hos S. hade vi ett möte med andra proWinkonsulenter. Bilen drog från Arvika kl 07.00.
Vi anlände Arvika igen vid halv tio-tiden. Trött o nöjd kröp jag i säng med min nattkompis. Spikmattan!!!

Idag började dagen kl. 07.00 med tvätt o en massa plockande.
Klockan 10 skulle jag vara hos sjukgymnasten.
Undersökning......planering.
Så nu ska jag dit o träna. Det känns bra. Fattar inte att det ska vara så svårt att få kontinuitet i träningen själv utan att ha någon som pushar på en. Sån är jag iaf.
Jag börjar så duktigt, o jag vet ju att jag mår bra, men efter en tid rinner det ut i sanden...........

Efter det besöket bjöd I. på nybakta bullar MMMMMMuuuuuummmmsssss! Dom var såååå goda. Sen gick vi en snabb promenad till skolan för att hämta A. Så fick jag min promenad i trevligt sällskap.
Nu ska jag fixa kaffe till mej o gôbben, hänga tvätt igen, o packa för jobb imorgon. Känns bra! :O)

Ha de bra!
Vi hörs!

2 kommentarer:

  1. Ät bullar ni!! F o T smällde i sig 2 kokosbollar var förut... Stackars mig :(

    SvaraRadera
  2. Håller med Linda, ät bullar ni... Tänk inte på oss :/
    Men du verkar ju ha fullt upp :O)

    SvaraRadera