söndag 15 november 2009

Demo

Idag har jag varit o "demat" mina rengöringsprodukter. Flera återbud men bra försäljning ändå :O)
Denna demon genererade två andra visningar, då är jag helnöjd. Dom som kommer på demo vill ju ha flera grejer o det får dom genom att själva vara värdinnor, plus att dom går till varann för att fylla sina förråd med dessa fina rengöringsprodukter :O)

När jag kom hem bjöd jag sambon på fruktsallad med grekisk youghurt o kaffe. Göttit värre!!!

Nu ska vi se på film snart Det blir Heartbreak hotel! Den är lagom kul att se så här på söndagskvällen. Det är bara det att se Helena Bergström som grinar sej igenom filmerna som hon medverkar i. Då är det tur att "Sally" är med o förgyller filmen.

Ha det gött (även om det är slut på helgen för de flesta) Jag är ledig imorgon :O)

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar