fredag 13 november 2009

Länge borta

Jag har varit ifrån bloggen en tid. Har känt mej hängig.
För en tid sedan ringde jag till kardiologen på K-d sjukhus o frågade om jag var i en riskgrupp.(det gällde vaccin) Nej då, det var jag inte enligt dom. Jag har ju gjort en ballongdilateration o sätt in tre stent i ett kranskärl. Men plötsligt så är jag det iaf. Fick en kallelse från Arvika idag att på onsdag ska jag få vaccineras, för jag är enligt deras anteckningar i riskzonen. Ska bli gött o få vaccin tycker jag.

Idag har jag levererat proWIN till Y. i Häljeboda.

Sen drog jag till köpcentret i Ch-berg. Tänkte att jag skulle hitta en kjol. Det gjorde jag så klart, men ingen som passade på mej. Det får bli jeans imorgon som vanligt. Vi ska nämligen ha en familjeturnering på bowlinghallen
KUUUUUL!!!!
Nu ska jag nog lägga mej på mitt sedvanliga underlag i sängen. Spikmatta o spikkudde.

Ha en fin helg!
Vi hörs!

1 kommentar:

  1. Va gött att se att du är på banan igen :O)
    Saknat dina små vardagsbetraktelser :O)
    Kram på dig!

    SvaraRadera