onsdag 18 november 2009

Vaccinerad

Idag har jag bara jobbat till klockan tolv. Åkte till Arvika för att äntligen få vaccin mot svininfluensan.

Jag hade laddat upp för lång väntan. Laptopen var nerpackad, för att jag tänkte sitta o spela Mahjong under väntetiden. Den han jag ju inte tänka på att packa upp ens.

Tiden jag skulle vara där var kl. två, så jag tänkte att om jag är därifrån kl fyra så är jag nöjd. Tänka sej, jag anlände vårdcentralen tio i två o kom ut därifrån när klockan var tio över två. Då hade jag suttit där i tio minuter efter sprutan också.

Åkte o handlade innan jag kom hem o intog soffläge. Sov en timme. Det var gött ska jag lova.

Nu ska jag sticka lite på en strumpa. Ledig nu i fyra dagar. Ja, jag ska till Norge o dema proWIN imorgon kväll. Det räknar jag inte som att jobba direkt. Bara trevligt att träffa nya människor.

Ha en fin onsdag kväll!
Vi hörs!

1 kommentar: