onsdag 30 december 2009

Anna Anka......

Ja, inte är jag lik henne, men jag har nyss gjort som hon sa. Har gett mej själv en ansiktsbehandling med antirynkapparaten.

Jag har också smörjt in ansiktet med kräm som innehåller 24 karats guld o krossade odlade pärlor. De' ni!

Har också städat i huset själv, vilket hon säkert inte har gjort. Hon jagar väl nån stackare som strävar o gör sitt bästa, men det duger väl inte.

Glöggen ska värmas nu. Spetsad med rom. God faktiskt! :O)

Göbben o F. ska ut o lyssna efter vargyl.

IKEA igår. Nytt tjockt täcke o nu även nybäddat, inte helt fel det heller.

Ha ett GOTT NYTT ÅR!
Vi hörs!

3 kommentarer:

  1. Är mrs. Anka typ din guru nu då :)

    SvaraRadera
  2. Tänk, Linda, det tror jag att det är... Ewas Guru alltså....
    "Vill min man ha en .... på morgonen så får han det..." Men Ewa då?!

    SvaraRadera
  3. Oj då, ja alla har vi våra favoriter. Erkänn nu det är i er ladugård som hennes hästar står, ja de som inte är hemma hos henne alltså.
    Gott nytt år
    Kram Lena

    SvaraRadera