fredag 4 december 2009

Vart är föräldrarna?

Imorse när jag läste i tidningen att en sexårig flicka hade klätt av sej inför en webbkamera ställde jag mej frågan: Hur är det möjligt? Två små tjejer är inne på en sajt där vuxna kan chatta med små barn.Mycket små i min mening. Flickorna kunde tydligen använda msn också, vilket för mej är mycket svårt att fatta. Jag tycker att det skulle vara omöjligt att göra nåt sånt om föräldrarna är hemma. Nu har jag ju bara läst vad som står i tidningen o det kanske inte stämmer riktigt med verkligheten. Men ändå....
Hemskt också när nån lurar barnen till såna handlingar.
Tydligen får vi gång på gång uppleva såna artiklar i media. Skrämmande!

Ha de gött!
Vi hörs!

1 kommentar:

  1. Exakt min mening också, har vi inget ansvar längre? Kra Lenam

    SvaraRadera