tisdag 16 februari 2010

Energi Yippie

Idag fick jag en energi som sköt mej nästan rakt upp i luften.
Jag gick o trallade o sjöng hela dagen.
Den har jag fått av det bästa kosttillskott som finnes. (se nedan) Min onda axel har jag inte känt av heller. Så nånting har plötsligt hänt. Ska bli spännande att se vad som sker härnäst.
När jag kom hem ikväll, fortsatte jag med full energi att laga mat. Potatisgratin o kyckling, jag som knappt har orkat värma korv efter en arbetsdag.

Har hört flera positiva"fallbeskrivningar" bl.a. från min dotter, som numera vaknar utvilad tidigt på morgonen. Hon har också fått en superenergi. Andra dottern ammar så hon väntar med att inta detta antioxidantstinna medel.



Nu ska jag hänga en tvätt som är klar Sen blir det nog dusch o pyamas på innan skidskyttet halv åtta.
Ha de fint alles!
Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar