torsdag 4 februari 2010

Kolla vad jag har fått

Här kan ni se o begrunda vad jag har blivit förärad med idag. Ja, jag har FÅTT det av en vän.
Allt fick inte plats på en bild så jag fick ta tre....

Första bilden ostfrallor o brödkaka.
Många!













Här ligger bullar, banankakor,
kardemummakaka,
mazarinkaka i långa banor.












I dessa burkar finns det äppelkaka o kärleksmums. (heter det så? kärleksmums?)
Vet inte men gott är det.

Tack Jeanette, du är en pärla.


Får inte till bilderna som jag vill ha dom men håll till godo iaf.

6 kommentarer:

  1. Åhhh, lyllo dig som har sådana fina vänner. Jag får väl surt tugga vidare på min linggrova. Nä, nu blev jag inspirerad att baka. Ja det ska jag göra i helgen.

    Men du, har du en jättefrys eller??

    SvaraRadera
  2. Men hallå?
    Var finner man de där vännerna?
    Hrmph!

    SvaraRadera
  3. Men gud i himmel!!! Klart du får låna frysen :)

    SvaraRadera
  4. Blev det Soppa o Ostfrallor nu i kväll??

    SvaraRadera
  5. Ge mig adressen är du snäll jag har ju lite plats över i frysen vet ja.
    Du har säkert gjort något för henne också om jag känner sig rätt.
    Kramis Lena

    SvaraRadera