måndag 22 februari 2010

proWIN-demo

Igår hade jag en demo på mina braiga rengöringsprodukter.
Jag bjöd hem ett gäng o vi hade trevligt med demo o fika.
Mina töser var här o hjälpte mej. Dom är alltid så snälla o hjälpsamma.
Idag har jag ledigt från jobbet. Det blir till att tvätta o plocka lite med diverse ting. Ska ta det lugnt iaf. Sticka lite i eftermiddag bl.a.
I kväll packar jag för jobbet i Norge tisdag o onsdag. Kan inte säga det nog många gånger hur mycket jag tycker om mitt jobb där. Alla nöjda o glada människor som jag träffar. Säger det igen: Bästa jobb jag nånsin har haft.
Ha en fin måndag, tisdag, onsd........osv.
Vi hörs!

3 kommentarer:

  1. Du vet Ewa att du trivs med ditt jobb för att du får god respons och utför ditt arbete bra. Måste vara underbart att uppskattas för det man gör.
    Kramisar Lena

    SvaraRadera
  2. Kör försiktigt, det är halt här!

    SvaraRadera
  3. åh hälsa osloskånskan när du ändå är i Norway:))

    kör försiktigt! kram!!

    SvaraRadera