tisdag 9 februari 2010

Tidig...snabb

I eftermiddag åkte jag från Kongsvinger kl 15.40.
In på Skotterud o besökte Apoteket.
(Köpte där en pytteliten flaska med ett innehåll som ska smörjas på små barns tandkött, när deras små tänder bryter igenom. Detta finns ju då inte i Sverige. Det är lille V. som har det ont o jobbigt med detta nu)
Det blev en förfärligt lång parentes!

Över gränsen till Hydro för att mata Citroénen.

In på Ö&B o bunkrade upp med Zendium tandkräm (den är bäst).
Hem, lagade o åt middag.

Duschade o skrubbade min kropp med nåt som innehöll krossade hasselnötskärnor. Så nu luktar jag en blandning av vanilj-, choklad- o hasselnöts-glass.

Bente: Gissa hur mycket klockan var när jag satt klar i min p....s o tofflor?
18.14. (ikke le deg ihjael) Stavas nog inte så men......
Det var väl inte fy skam?

Jag är så trött o sliten efter allt detta med skiten. Hahaha! Nya Dan Andersson kanske.
Ha de gött! De ska jag!
Vi hörs!

3 kommentarer:

  1. Jag är så godissugen så jag hade nog tagit en tugga av mig själv jag !!!

    SvaraRadera
  2. Oj, då, Linda då :O)
    Kanske kan skicka med dig pengar till sårpuder?
    Vet inte om jag kommer den 21, får kolla, när behöver du veta?

    SvaraRadera
  3. Det torde vara förenat med vissa risker att gå omkring och lukta vanilj-, choklad- och hasselnötsglass hörru! =) *mums*

    SvaraRadera