måndag 26 april 2010

1-årsdag o event....

GRATTIS PRINSEN på din ett-årsdag
.
Det har varit kalas hos V.


Tårta var ju inget vidare, faktiskt



Vi tog med fyrhjulingen hemifrån oss. T. var så duktig o körde så försiktigt.
Första gången som hon kör själv.

Jag har varit på Event med Kyäni i Stockholm också.

Kanonbra!

Jag hörde från en karl där som har gått ner 20 kg i vikt, o en tjej som har gått ner 8 kg. Dom har inte gjort annat än att äta detta kosttillskott, o levat som vanligt.

Plus att dom naturligtvis har fått många andra bra effekter.Viktnedgången är ju bara en "bieffekt". Detta är ju absolut inget bantningsmedel (funkar olika på alla). Men det är otroligt spännande att få veta vad som kan ske när kroppen är i balans.

En effektiv helg alltså.

Idag blir det till att vila o promenera.
Ha en fin dag!
Vi hörs!

2 kommentarer:

  1. Vad härligt med tårtkalas, de brukar inte gilla tårta minns jag :)))
    Men vad fort har inte detta året gått då, helt otroligt alltså.
    Låter osm om du haft en härlig helg i alla fall
    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. En fyrhjuling vore inte dumt för mig ... sambon säger att jag behöver t.o.m cykelkörkort! *ler*

    SvaraRadera