söndag 18 april 2010

Utedag...

Startade söndagen med en snabbpromenad. Då menar jag snabb. A. körde fyrhjuling o jag gick som en tok för att hinna med. Varm blev jag, faktiskt riktigt svettig.

Mamman kom efter middagen. Då var vi igång i trädgården.
A. skulle då köra gräsklipparen. Men hon är för lätt där bak så vi fick sätta mamman på som barlast.

Det kördes bort löv o högar med pinnar o.d.




En liten cykeltur för att plocka vitsippor hanns också med. Samt skruva ihop o lasera en pall.
Så nu är det skönt att inta soffan för kvällen.
Vi har varit ute hela låååånga dagen.

I morgon ledig måndag.

Ha de gött!
Vi hörs!

3 kommentarer:

  1. Hej där!
    Härligt med utedag, men fy tusan vad kallt det är vissa stunder.
    Jaså du det var en hel månad sen prinsessorna sov över, hur klarade sig mormor så länge då?:)
    Vad skönt att vara ledig i morgon, själv ska jag till eurocash och städa, jippie!!!!!
    Kramis Lena

    SvaraRadera
  2. Mamman som barlast, helt rätt, nån nytta ska hon väl göra :O)

    SvaraRadera
  3. Hej! Hur jag hamnade här vet jag inte, men här verkar trivsamt. Avundsjuk på dig, ni verkar ha så kul. Och vitsippor har du också plockat. Jag måste ge mig ut i skogen morgon och se vad som hänt där. Idag har det varit grått och trist.
    På återseende.
    Viola

    SvaraRadera