söndag 30 maj 2010

Blev förärad med.....

middag, rabarberpaj o detta....



liljekonvaljer av äldsta dottern (som bjöd på mat) o besticken av lelldotra.

Tack mina älskade flickor.

Nu tänkte jag se på film "Michael Clayton". Men se det går inte, kraftiga störningar på den kanalien.
Typiskt va!

Hoppas att ni alla har haft en fin dag.

Vi har varit ute hela dagen. Solsken o varmt o gött.
Undrar hur göbben har det i Oslo. Han är på AC/DC han.
Det skulle regna där o det vore ju synd.

Ha de bra!
Vi hörs!

4 kommentarer:

  1. Tack för idag min älskade mamma!!!

    SvaraRadera
  2. Nu blev det varmt i hjärtat,:O)
    Kram på er

    SvaraRadera
  3. Nu blev det varmt i mina ögon också, vilka tjejer :O)
    Han har det nog bra, i Oslo, menar jag, Lilla O och Plupp, har det säkert också bra, fast jag inte hört ett ljud från dem... Gah...

    SvaraRadera
  4. Ja, tyvärr saknades ett men annars har jag blivit väldigt fint firad av mina barn och sambo!
    :)

    SvaraRadera