tisdag 18 maj 2010

Hemma....

Sitter i soffan efter en arbetsdag i Norge. Läser lite bloggar. Funderar på om jag ska äta eller träna först.

Äntligen lite värme här nu. 21 grader!
Tänkte plantera några växter ikväll, som snart har vuxit ur sina krukor. Men det får vänta till
fredag. Då är jag ledig.



Ser ni lilla trollgumman som strå o vaktar bomstren?


Göbben är på jobbet ikväll.

En underbar norsk serie kl 21 måste jag bara kolla på. Den heter God natt älskade.
Sen blir det nog sänghalmen o Karlavagnen.

2 kommentarer:

  1. Söta små blommor! Jag ska sätta nåt fint vid lekstugan när jag målat klart utvändigt. Började idag och lite hann jag innan "mistern" skulle hoppa studsmatta:)

    SvaraRadera
  2. Mysigt med det vaktande trollet, och blommorna står sig säkert tills på fredag.
    Jag tar ett zumbapass jag så ofta jag kan så jag tränar också ibland du. hi hi
    Kram Lena

    SvaraRadera