söndag 23 maj 2010

Trädgårdsarbete.......

har det varit för min del idag. Klippt ner rosenbuskar som inte har klarat vintern. Jag är inte ledsen för det, för det kommer nya skott vid rötterna såg jag.
Tagit bort en utebur till kaninerna.
Rensat i och bredvid rabatterna.
Rent av allmänt utepyssel.

När jag tog en tidning o en kaffemugg o skulle parkera mej ute på altanen, så kom en regn o hagelskur, så till den milda grad, att jag fick kasta mej in för att inte bli blöt. Vi har dock tak över altanen men det hjälpte inte mycket.

Nu har jag rockat mej svettig, så en härlig dusch väntar.

Ha en fin söndag kväll.
Vi hörs!

4 kommentarer:

  1. Rock, rock ... rock and roll! Är det det du gör *ler*?

    SvaraRadera
  2. Trädgårdspyssel, inte helt fel :O)

    SvaraRadera
  3. Duktig du varit idag & fixat & rockat...=)

    SvaraRadera
  4. Vilken energi du ligger inne med, själv känner jag mig trött för tillfället men glad ändå.
    Kram Lena

    SvaraRadera