söndag 13 juni 2010

Planterat....

o rensat rabatter. Jora, det har jag gjort idag.

L., T., o V. har varit här idag på besök.
Mysigt!
T. badade i 14 gradigt vatten i poolen. Lite galen tyckte jag nog att hon var.

Barna o göbben åkte traktor, körde grävmaskin o fyrhjuling, när L. o jag stack en
väldigt snabb tur till köpcentret efter middan.

Nu är det måndag i morgon, jag är ledig, men ska till tandläkaren. Inte för att det gör mej så värst mycket, men det kostar många pengar.

Ha de gött!
Vi hörs!

2 kommentarer:

  1. Skönt att få hålen i tänderna lagade, men hålet i besparingarna blir ofta större än vad man tänkt sig.
    Jag blir lite avundsjuk när jag läser om alla som planterar och pysslar i sina trädgårdar. Saknar en liten grön plätt, men det är väl någon mening med allt. Min rygg är just nu bra, men kanke inte gjord för trädgårdsarbete.Jag har ju blommor på balkongen och gläder mig åt dem.
    På landet där min Polar står är det naturens blommor som gäller - helt arbetsfritt. Det är så kyligt och regnigt så vi har inte varit ute där ännu.
    Ha en bra vecka.
    Kram Viola

    SvaraRadera
  2. Usch ja, dit måste jag med. Hade förträngt det!
    :)

    SvaraRadera