torsdag 8 juli 2010

Kära vänner......

igår kväll hade jag en trevlig kväll på hotell Oscar Statt med symötesvänner.
Sov hos dotter'n inatt, drack vin igår nämmelig.
Var på stan idag med andra dotter'n o hennes barn. Trevligt!

Hälsade också på hos min faster (som jag har växt upp hos) Hon har varit på sjukhuset några dagar. När man som hon har nått den aktningsvärda åldern 90 år så blir man skör. Så pigg som hon har varit, är det inte många som får vara. Aldrig legat på sjukhus (som jag kan komma ihåg)
Hon piggnade till iaf. efter en pratstund.

Nu har göbben o jag smaskat på jordgubbar :O)

Vid invägning igår gick det betydligt bättre denna vecka än förra. Jag har nått mitt MÅL!!!!
1,6 kg ner på en vecka, vilket jag tycker är lite för mycket på så kort tid. Börjar jämviktsprogrammet nästa vecka. Då gäller det att stanna kvar på denna vikten.
Det känns alldeles förträffligt bra!

Idag är min första semesterdag. så nu blir det läsning. Köpte en ny bok, 100-åringen som klev ut genom fönstret o försvann. Började läsa i den förut. Den är riktigt rolig.
Lånade en på bibblan också "När mardrömmen blev sann" Verklighetsskildring.

Ha de gött!
Vi hörs!

4 kommentarer:

  1. Gokväll i stugan.
    Ja då får man önska dig en riktigt skön semester då. Lät mysigt med Oscar igår och gott med vin, mmmmm
    Ha en god dag i morgon nu
    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Grattis! Skönt när så många bra saker sker, eller hur?
    :)

    SvaraRadera
  3. Visst är det härligt att ha en bra bok som ligger och väntar - och ha tid att läsa den.
    Jag har satt mig en stund vid dator med en fläkt i ansiktet - riktigt skönt.
    Ha en riktigt skön semester.
    Kram

    SvaraRadera