fredag 23 juli 2010

Rix FM i........


Karlstad. Torsdag kväll skulle dom äntligen få se "Manboy". Egenhändigt gjorda skyltar med Eric Saade.




Anlände Karlstad. Bättre kamera än så har inte mormor. Inte lätt med en liten tjej på axlarna att
ta bilder heller. Men kul hade vi.

Många artister, fint väder o glass.
Trötta men uppspelta for vi hemåt sent på kvällen.
Idag är jag stel i nacken. Men vad gör vi inte för våra älskade barnbarn.

Idag blir det nog till att läsa bok.
Ha en fin fredag.
Vi hörs!

2 kommentarer:

  1. Ja vad gör man inte för dom älskade barnbarnen:) Har tyvärr inga egna ännu men bonusbarnbarn har jag:)

    Kram Lisbet

    SvaraRadera
  2. Nu fick jag en syn...
    Mig själv med min mormor, på nåt evenemang, det häftigaste vi var på var nån bussresa med SPF eller PRO, inget populärmusikaliskt för vår del inte, om man bortser från läsarsångerna på frälsis....
    Tänk vilken underbar mormor, du är!
    Kramen!

    SvaraRadera