fredag 17 september 2010

Fredagsmys...

efter en, som jag trodde skulle bli, en mycket tung fredag.
Vi har haft begravningsgudstjänst efter lilla faster.
En otroligt fin stund i kyrkan. Hennes barnbarn o barnbarnsbarn sjöng så vackert. Dom var så duktiga o gjorde det hela till en ljus o fin akt.
Prästen talade vackert också. Hon sa precis allt som jag ville ha sagt.



Prinsessan är här o fredagsmyser ikväll
Mormor sitter o stickar :O)
Jag har börjat med tröjan nu.

Ha en fin helg alla!
Vi hörs

5 kommentarer:

  1. Ha en riktigt härlig helg!
    Va hon har växt till sig prinsessan, stora damen ju :O)

    SvaraRadera
  2. Jag håller helt med om fredagen. Vilken vacker flicka!!!!!!!!Hälsa!
    Kram
    Anita

    SvaraRadera
  3. Vem ska få en ny tröja nu??
    Gött att allt var bra igår för er, en svår dag detta.
    Du har jag sagt till dig att det gick bra med nästa behandling?börjar bli senil tror jag..
    Ska inta soffan, o fram med stickorna nu. Häller på med Pippi tröja till en jobbarkompis bäbis..
    Kramar till er alla, Jeanette

    SvaraRadera
  4. Fin bild på all sorters frukt och den söta "blomman"!

    SvaraRadera
  5. Härligt fruktfat! Hoppas du har en fin helg!

    SvaraRadera