söndag 12 september 2010

Stor aborre....

Ugnsstekt aborre åt vi här igår. Grannen kom upp från sjön o hade med sej en abborre som vägde 1,7 kg!!!!!! Vi fick den.
Den var verkligen diger. God också!

Idag fotbollscup.
A. spelade i sitt lag F02. Dom vann. Men det underbara med detta lag är att det är inte antal mål som gäller utan det är lagandan. Det är ju ledarnas förtjänst. Heder åt dom.

.
Saft o bulle hör väl till fotboll.
A. sitter i mitten av dom tre rödklädda tjejerna

Väl hemma så lyssnade jag på P1. Det handlade om polischefen Lindberg. Säger bara usch o tvi!!!!

Nu har jag rockat o sitter med min stickning.
En mycket fin o givande dag.

Ha det gött!
Vi hörs!

2 kommentarer:

  1. Jo, varmt var det men regnigt/mulet.
    :)

    SvaraRadera
  2. Hej där!
    Ja jag finns allt här även om det är långt emellan.
    När kommer du och hälsar på mig på croconilen?
    Jag tror att det kommer ett tv-team från Norge på lördag och ska göra en inspelning från zoo, kanske vore något för barnbarnen det.
    Kram Kram
    Lena

    SvaraRadera