torsdag 5 maj 2011

Hej igen....

Jag har haft så mycket omkring mej ett tag, så jag har prioriterat annat än att skriva.
Varje dag har jag bl.a. gjort en fysisk aktivitet.
Det var tänkt från början att jag skulle göra det minst en halvtimme varje dag. När jag väl kommer ut med stavarna så blir det minst en timme istället.

Måndag kväll var jag på ett Zumba-pass. Jätteskojsigt! Passar mej perfekt. Härlig musik o goa rörelser.

Imorgon ska jag få Thaimassage igen, på förmiddan. Efter det så ska jag med lilla A. o I. till Karlstad. Besöker IKEA hoppas jag. Där har jag inte varit på ett tag.

Nu har jag inte mer att berätta. Verkar ju helt sjukt, när jag inte har skrivit på så väldigt lång tid.
Ska försöka skriva lite oftare iaf.

Ha de gött!
Vi hörs!

2 kommentarer:

  1. Does your website have a contact page? I'm having problems locating it but, I'd like
    to shoot you an email. I've got some suggestions for your blog you might be interested in hearing. Either way, great website and I look forward to seeing it improve over time.

    Also visit my site :: Http://Terminaldebuses.Com/Wiki/Index.Php?Title=Next_Year_Top_5_Dwellings

    SvaraRadera
  2. If you are going for most excellent contents like me, simply pay a quick visit
    this website every day for the reason that it presents feature contents, thanks

    Have a look at my web-site: Ford Ranger

    SvaraRadera