fredag 13 februari 2009

Fredag 13 feb.

Fredag den trettonde ja. Det kan för många vara en inte alltför trevlig dag. Men som den jag är så betyder det ingenting för mej. Har inget val. En tid på sjukhuset i Karlstad får man bara ta vare sej det är den tredje eller trettonde.


Mobilen ställd på väckning. Och vad gör jag? Snoozar o snoozar. Hjälp! Vaknar senare än jag hade tänkt ju. Upp o hoppa....Smink (viktigt). Gröt (lika viktigt).

Iväg...........Puh!
Sagt o gjort. Hämtar lilla dottern I. Hon ska följa med mamma denna gången. Tidigare sjukhusbesök har stora dottern L följt med sin mor.


Vi kommer i god tid till sjukhuset.
Sen är det väl inte svårt att gissa vart färden går.
När vi ändå är i Karlstad......






Hungern börjar ge sej tillkänna nu!

Längesen som gröten slank ner i magen.
Köttbullar, lingon. potatis o sallad.
Klart godkänt!!!!
Vi slickade i oss varenda dugg.





Sen nästan sprack vi, kändes det som.



Vi shoppade inte så väldigt mycket. Vi var ju faktiskt här för en vecka sen. Då blev det mycket mer i bilen.



Det är ett fenomen när jag kommer in på IKEA. Så mycket som jag inte hade en aning om att jag är i behov av.


Drar hemåt mot Arvika o Gunnarskog. Väl hemma så kommer sambon P hem från ett uselt (i hans tycke) rally i Norge.


Han förärade mej med en fin bukett på Alla hjärtans dag.






Detta var fredagen den trettonde. En helt underbar dag.

Vi hörs!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar