lördag 28 februari 2009

Lördag 28 feb.




Månadens sista dag. Idag en strålande dag.


Dags att hämta lilla T. Vi ska gå på bio hon o jag Lilla spöket Laban. Trevligt!


Åkte in o handlade på vägen ner till V-skog. Gött o ha det gjort.


Nej detta är ingen sommaräng med vita blommor.





Det är Spikmattan Shakti.
Jag stack upp på stan för att se på den. Har blivit nyfiken på den nämligen.


Inhandlades:
en styck spikmatta!

Drog sen iväg till dottern för att få en kopp kaffe. Väl inne så skulle jag hämta mobilen, vilken låg kvar i bilen.Ut i kylan o hämta den. Bråttom för jag frös rejält.

Jag gjorde det IGEN!!!!!!!!!!!!


Detta är baksidan på fingret. Aj aj aj!!!


Duktig: jobbar på egen hand. Stänger bildörren denna gång innan hela jag var ute ur bilen. Fruktansvärt ont!!!
Stoppar fingret i snön. Har inte sett om det blöder eller så. In till L. o får vatten. Det blir nog bra med detta. Hon tycker att jag ska ringa o fråga hur jag ska göra med fingret. Vi äter hemgjorda köttbullar, brun sås, lingon, ärter, broccoli o potatis MUMSFILIBABA!!!!!

Fingret är bedövat nu. Lilla T o jag åker till stan o bion. Vi är hela 5 personer där. Mysigt!!!!

Till lellgroda o kollar hennes nya säng mm. Jättefint. Tar en kaffe där. Sen drar vi hemåt o P. o jag provar spikmattan. Det var verkligen en upplevelse. Faktiskt riktigt gött......

Vi äter kvällsmat som består av sallad, lax, rostat bröd, skinka o lite annat plock.
Sen är det slappa i soffan o snosande på lilla T.
snart blir det spikmatta i sängen o natti natti!

Vi hörs!























1 kommentar:

  1. Aj, ont i fingret!
    Kan du jobba med en sån finger?
    Filmen var bra förstår jag, lilla spöket Laban är ju en hit!

    SvaraRadera