fredag 27 februari 2009

Fredag 27 feb.

Ja så var det fredag kväll igen då! Veckorna rusar. Idag tog jag en fight med crosstrainern då. 12 km. Tog en energidrink som jag fått av H. Oiiiiii..... den tog fart. Städade gjorde jag. Sen kom den första som hade bokat behandling.

Jobbade till kl 17. Har tyvärr inte varit ute i det fina vädret idag.



Gjorde mej en påse popcorn. Det var längesen jag gjorde det.

P. kom hem från sin träning nu. Imorgon ska jag kolla på en spikmatta....Shakti-yogamatta. Säkert skönt när man har legat klart.



Nu har jag lite skallebank!!!!!

Blir en lugn kväll ikväll. Let´s dance o kanske en film.

Ha det bra!

Imorgon har jag mer att berätta. Det vet jag redan nu.

Vi hörs!





1 kommentar:

  1. Tack för tipset om Vegårn, vi har varit där idag, de hade en del, men inga gamla tyvärr :O)
    Semlor i stan och pelargonplantering ahr jag också hunnit med!
    Vi hör av oss om axeln!

    SvaraRadera