torsdag 26 februari 2009

Torsdag 26 feb

Efter frukost drog jag ner till Lelltösa. Hon har sytt kuddöverdrag till mina soffkuddar.


Jag tycker att dom jättefina!!!!!!


Vi städade lite med produkterna från proWIN också. Fick bort en oljefläck från en matta bl.a.


När jag kom hem hade jag en akupunktur behandling. Det var M. som kom. Hon är verkligen en tjej med härliga kommentarer.

Dagen gick sen i babyns tecken. Först kom denna lilla....



.....kalven till världen!

Sen var vi hos lilla J. o hälsade på.

Vilken go liten tös o få snosa på. Hon var vaken o hon log o var så söt. Hittade tummen också alldeles själv. Strävade att vända sej...Hon är faktiskt bara 3 månader om ett par veckor.
Kolla vilken häftig vagga hon hade som hängde i taket.
Välkommen till världen Lilla J. o lilla kalv!
Nu ska jag mysa i soffan. Ska upp o träna imorgon innan jobb. Vilken kalasdag!
Det blev som tur var inget regn!
Ha en skön kväll!
Vi hörs!

1 kommentar:

  1. Nej det visste jag inte, det om Kalenius alltså, hoppas bara de behåller jordsortimentet, för de har den bästa pelargonjorden :O)
    Gullig lite kalv *asg* :O)
    Ha det gött i söffa!

    SvaraRadera