tisdag 17 februari 2009

Tisdag 17 feb.


Hej hej!

Idag har jag nästan inget att berätta om. Har varit i Norge o jobbat o ätit god mat. Jarlsbergs gratinerad fisk med kokt potatis. Smask smask! Gick o la mej på massagebänken med kudde o filt o sov 20 min. på lunchen. Jag tänkte vara extra pigg ikväll. Jag och grannfrua (som blivit mormor) skulle besöka den lilla. Men pappan blev sjuk så besöket blev inställt. Synd! Det får bli en annan kväll. Skattebol står väl kvar.?


En sväng på köpcentret blev det på hemvägen. Köpte lite grejer som jag ska skicka ner till Lille H i Götet. Storasyster får också ett paket. Tänker på er där nere!

Ni får alla kramar i världen o en massa styrka härifrån. Lille H är så duktig.


Ingen träning heller idag. Känner att jag tränar så hårt när jag masserar 5-6 tim. på en dag.


Kan inte begripe, idag har jag varit så himla trött. Kan det va vädret? Bra o ha nåt o skylla på. Sitter här o lyssnar på diskmaskinen, som är den enda som gör något vettigt ikväll.


Nu ska jag duscha, fixa fika. Sen är det min favvo DR HOUSE!!!!


Sen är det väl natta?

Bu på er!

Vi hörs!

1 kommentar:

  1. Låter ju som om du gjort jättemycket, till och med hunnit sova på lunchen! Lyckos dig!
    Här har vi tryckt in kyl o frys! Nu blir det pelargoner för hela slanten ett tag!

    SvaraRadera